Hubneme úsěšně - Do léta štíhlejší a pevnější...

Vyhledávaný výraz musí mít minimálně 3 znaky.

Do léta štíhlejší a pevnější...

22. 6. 2012 0:00

A je to tady zase, každé jaro řešíme tu samou otázku hubnutí. Je to o to víc intenzivní, když vykoukne první sluníčko a my si s povzdechem uvědomíme, že léto se neúprosně blíží a s ním i šatičky, kraťásky a plavky.

Léto ani hubnutí pro vás nemusí být stres ani období půstu, chce to jen odhodlání a správný postup, aby vaše snažení bylo odměněno štíhlejší a pevnější postavou a ne dalším jojoefektem.

Pokud patříte mezi chronické dietářky, bezesporu pro vás bude nejlepší hubnutí pod vedením odborníka, který vás nasměruje tím správným směrem, pomůže vám předejít jojoefektu a pomůže vám nastartovat metabolismus.

Jestliže máte jen pár kilo navíc a potřebujete postavu zformovat, je nejvyšší čas zařadit alespoň třikrát týdně pohybovou aktivitu, která bude složena jak z aerobní tak posilovací části. Ideálním řešením můžou být i kruhové tréninky nejen v posilovně, ale i venku. Zkuste přemluvit vaší sousedku či kamarádku a vyzkoušejte to! Uvidíte že ve dvou se to lépe táhne.

Co se týká klasických rad ohledně hubnutí. Na internetu je toho řečeno sice mnoho, ale jsou to v mnoha případech polopravdy. Udělám shrnutí, ze kterého byste měli vycházet při tvorbě vašeho redukčního programu.

  1. nikdy by vaše hodnota denního  energetického příjmu neměla být nižší než váš bazální metabolismus!
  2. v dopoledních hodinách (v závislosti na tom, kdy vstáváte) by váš denní příjem měl být kolem 60% z celkového denního příjmu.
  3. v dopoledních hodinách se zaměřte na potraviny bohaté na sacharidy –ovoce, vločky, celozrnné lupínky, pečivo atp.
  4. v odpoledních hodinách se zaměřte na konzumaci bílkovin, zeleniny a omezte příjem sacharidů a sladkých produktů (i ovoce!)
  5. dodržujte  pitný režim – v závislosti na počasí, sportovních aktivitách. Do pitného režimu neřadíme kávu a čaje. Naopak do pitného režimu zařaďte co nejvíce obyčejné vody, při sportu pak minerální vody či iontové nápoje.
  6. omezit přísun pečiva – omezit pšeničné výrobky, nahrazovat žitnými produkty, vyhýbat se bílému pečivu, klasickému chlebu. Celozrnné produkty kupovat jen ty, které nemají nepřirozenou hnědou barvu a které obsahují mnoho celých semínek.
  7. žádné sladkosti ve formě tyčinek  a průmyslově zpracovaných výrobků – pokud je chuť na sladké tak zařadit ovoce,  nebo fresh juice či kvalitní hořkou čokoládu – 1 -2 čtverečky
  8. jídlo upravovat na přírodní způsob – vynechat smažená jídla.
  9. přílohy nevynechávat ale omezit – zaměřit se na celozrnné produkty a luštěniny – celozrnná rýže, celozrnné těstoviny, kuskus, bulgur, cizrna, čočka, sója atp.
  10. sledovat složení potravin – víte co jíte??
  11. pravidelnost jídel – rozdělení během dne a nevynechávat jednotlivá jídla
  12. pauza mezi jídly – dodržujte zhruba 2,5 – 3 hodiny rozestupy mezi jednotlivými jídly, nejhorší je celodenní uzobávání a dojídání po dětech!
  13. poslední jídlo by mělo být zhruba 2 hodiny před spaním, zaměřte se na kvalitní bílkoviny a omezte sacharidy.
  14. ze svého jídelníčku vynechte alkohol, i  2 dcl za jeden večer, dělají téměř 1,5 litru vína za týden! Alkohol si dopřejte jeden večer v týdnu a nejlépe ve formě vinného střiku.
  15. pohyb – alfa i omega hubnutí, minimálně 3x týdně zařaďte pohyb do svého programu. Při vysoké nadváze se zaměřte na aerobní činnost, při formování postavy si vybírejte lekce, které zatíží vaše svaly – ideální je posilovna, Power Plate, TRX, kruhové tréninky s vlastní váhou těla ale i s pomůckami.
  16. pokud máte jakékoliv zdravotní problémy, bojujete s jojoefektem, máte problémy s držením těla… neváhejte ani minutu a obraťte se na odborníka, který vám pomůže nejen se sestavením redukčního jídelníčku, ale hlavně vás naučí správné provedení cviků a doporučí aktivity, které jsou pro vás vhodné!


(text: Daniela Mrázová, kopírování textu je bez souhlasu autora zakázáno!)

 

AKCE NA BALÍČEK SLUŽEB: "DO LÉTA PEVNĚJŠÍ"

Obsahuje:
Permanentka Power Plate 10 lekcí
Výživové poradenství + ukázkový jídelníček

Standardní cena: 3400,-

Akční cena: 2990*,-
Dejte své kráse pevný základ!

*Platí při objednání služeb do 31.3. 2012

0

Diskuse: Do léta štíhlejší a pevnější...

V diskusi není žádný příspěvek.

předchozí 1/0 další

Pro přidání komentáře je potřeba se přihlásit. Pokud nemáte účet, můžete si ho založit zdarma zde